۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۶۴۲۴۰۵

 پنج پیام تسلیت از مدیر حوزه های علمیه

 پنج پیام تسلیت از مدیر حوزه های علمیه
آیت الله اعرافی در پیام های جداگانه ای درگذشت حجج اسلام والمسلمین ولی لطفی، شیخ عبد الحمید مقدسیان و والده محمد سلیمی، سید علی زنجانی و شهادت حامد ظاهری را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله اعرافی در پیام های جداگانه ای درگذشت حجج اسلام والمسلمین ولی لطفی، شیخ عبد الحمید مقدسیان و والده محمد سلیمی، سید علی زنجانی و شهادت حامد ظاهری را تسلیت گفت. 

متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین ولی لطفی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت روحانی خدوم جناب  حجت الاسلام والمسلمین آقای ولی لطفی(طاب‌ثراه)  مسئول آموزش مدرسه علمیه الهادی(ع)مایه تأثر و اندوه شد.

اینجانب  ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان و سایر بازماندگان،  از خداوند متعال  برای آن مرحوم، رحمت و غفران واسعه الهی  و برای مصیبت‌دیدگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم .

پیام تسلیت درپی درگذشت حجت الاسلام مقدسیان

همچنین متن پیام تسلیت وی در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبد الحمید مقدسیان به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال خطیب توانمند جناب حجت الاسلام والمسلمین  آقای شیخ عبد الحمید مقدسیان موجب تأثر و تألم گرید.

 آن مرحوم عمر شریف‌شان را در جهت گسترش و نشر معارف اهل‌بیت(علیهم السلام)  در مسند منبر و مؤعظه و خطابه صرف نمود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان و سایر بازماندگان،  از خداوند متعال  برای آن مرحوم، رحمت و غفران واسعه الهی  و برای مصیبت‌دیدگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم .

پیام تسلیت در پی درگذشت شیخ حامد ظاهری

متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین شیخ  حامد ظاهری به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

در گذشت  جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج  شیخ  حامد ظاهری مسئول استفتائات دفتر آیت الله العظمی  سید کاظم حائری(دامت برکاته) موجب تأثر و تألم گردید.

اینجانب ضمن  عرض تسلیت به حضرت آیت الله العظمی سید کاظم حائری(دامت برکاته)  و بستگان آن فقید سعید و ابراز همدردی؛از درگاه خداوند  متعال  برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و ارادتمندان ایشان صبر توام با اجر مسألت  می نمایم.

تسلیت درپی شهادت یکی از مدافعان حرم

متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی در پی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید علی زنجانی از مدافعان حرم به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

سلام خدا بر مجاهدان عزیزی از امت اسلامی لبنان، افغانستان، پاکستان و ایران که در هفته اخیر، به زیبائی و باغربت به حقیقت حزب الله و فاطمیون و زینبیون و شهدای مدافع حرم پیوستند.

 بار دیگر بینش و بصیرت آن عزیزان و روحانی جوانی از تبار عاشورائیان و بزرگ شده مکتب امام حسین(ع) سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و دست نشانده های او  را به تصویر کشید.

مجاهدی دیگر از خیل عظیم مجاهدان فی سبیل الله، شهید والامقام حجت الاسلام والمسلمین سید علی زنجانی (رحمة الله علیه) که دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دلهایمان گذاشت  به یاران شهیدش پیوست.

 شهادت جانگداز ایشان را خدمت ولی الله الاعظم و رهبری معظم انقلاب، سید مقاومت سید حسن نصرالله، خانواده محترم و همرزمان و دوستداران ایشان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای خانواده ایشان صبر و اجر مسئلت می نمایم .

تسلیت به حجت الاسلام سلیمی

متن پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درگذشت والده حجت الاسلام والمسلمین محمد سلیمی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت مستطاب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ محمد سلیمی«سلمه الله»

سلام علیکم

خبر فقدان والده ماجده موجب تاثر و اندوه شد، این مصیبت را به جناب عالی و همه بازماندگان محترم تسلیت عرض می کنم و علو درجات آن فقیده سعیده وحشر آن مرحومه با حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها)  و سلامت و شکیبایی و پاداش نیک الهی را برای شما و بازماندگان محترم از خداوند منان خواهانم./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات